Update bijzondere ledenvergadering

1 mei 2023 17:45

Nieuwe update over de werkgroep en de toekomst van DSK.

Er is in de afgelopen maanden een hoop gebeurd. Dat moet ook, want de uitdaging is groot, maar de stappen die nu gezet zijn bieden perspectief. De werkgroep is inmiddels een aantal keer bij elkaar geweest om na te denken over de toekomst van DSK. Zo is er achter de schermen gewerkt aan een interim-bestuur, is er een energiescan uitgevoerd om te kijken waar we kunnen besparen, zijn de vloeren van het complex om door een ringetje te halen (kritische noot: laten we dat ook vooral zo houden met elkaar), worden er stappen gezet met het binnenhalen van nieuwe sponsors (door de nieuwe sponsorcommissie), is de jeugdcommissie versterkt en zijn we bezig met het organiseren van activiteiten, zoals een oranje toernooi en schoolvoetbal. Kortom, we zijn op de goede weg, maar hebben ook nog genoeg werk te verzetten.

We hebben eerder met elkaar een aantal speerpunten benoemd die we voor de ALV in juni verder willen uitwerken:
- Versterking bestuur
- Duidelijke organisatiestructuur met taak- en functieomschrijvingen
- Heldere communicatie (intern en extern)
- Verduurzaming
- Extra inkomsten genereren

In aanloop naar de ALV zullen we nog een informatieavond organiseren om iedereen bij te praten over waar we dan staan en wat er nog nodig is om DSK nog sterker te maken. Een datum en uitnodiging volgt nog.

Wil je helpen? Voel je welkom! Vrijwilligers zijn de basis van onze vereniging en die zijn we dankbaar voor hun tijd en inzet. We kunnen de hulp van extra mensen goed gebruiken. Denk alvast eens na over wat jijzelf voor DSK zou willen en kunnen betekenen. Wat kan je goed, wat vind je leuk en waar kan jij iets toevoegen? Samen gaan we die 100 jaar DSK halen en er daarna nog veel jaren aan toevoegen! Wordt vervolgd.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!