Reclamebord bij DSK?

15 januari 2020 22:00

Wist u dat reclameborden langs de velden de meest bekende en traditionele vorm van sponsoring bij sportverenigingen is? Dat is bij HVV DSK niet anders. Een representatief reclamebord zodat uw bedrijf goed zichtbaar en herkenbaar is op de binnenzijde van de velden of op de buitenzijde van het hekwerk langs de velden. Dat kan!

Amateurclub DSK biedt u de mogelijkheid om uw bedrijfsactiviteiten in uw eigen huisstijl perfect op het hekwerk langs de voetbalvelden te promoten. Het plaatsen van uw reclamebord is een win-win situatie. Uw reclamebord spreekt uw ondernemerstaal en u helpt voetbalclub DSK zich verder in haar activiteiten te ontwikkelen.

Voor het plaatsen van uw reclamebord(en) langs de voetbalvelden, maakt HVV DSK gebruik van de maatvoering br x h 250 x 80 cm. Daarnaast wordt uw bedrijf ook op onze beeldschermen in de kantine getoond.

Voor een optimaal rendement voor beide partijen gaat DSK een contact met u aan voor minimaal 2 jaar en wordt d.m.v. een overeenkomst bekrachtigd. Een reclamebord kost € 450,00 voor de eerste 2 jaar excl BTW. Hierin zijn de kosten voor het maken van het bord ingesloten. Daarna zijn de kosten
€ 200,00 excl BTW per jaar. Zonder schriftelijke afmelding voor de start van het volgend jaar zal deze overeenkomst stilzwijgend worden verlengd met 1 jaar.

Gedurende de sponsorovereenkomst draagt DSK zorg voor het onderhoud van het reclamebord.

Heeft u interesse in een reclamebord bij DSK? Neem contact op met Andre van Petten.

Andre van Petten
Sponsorzaken HVV DSK

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!